2009. október 26., hétfő

Kottagrafika 2


Mivel fizetős programot mutattam be, most jöjjön egy ingyenes alternatíva.

Előzmények
K.b. egy éve kezdtem az Ubuntu linux felfedezését. Kerestem a Microsoft és baráti köre által kiadott programok ingyenes változatait. Szép lassan felfedeztem magamnak az új oprendszert. Ma is párhuzamosan használom. Eleinte windowson belül telepítettem (Wubi), most már saját partición terpeszkedik. Nagyon sokáig tartott amíg a zenei alkalmazásokat használni tudtam. A linux nem kényezteti el a MIDI eszközök használóit. Rengeteg fórumot olvastam végig, próbálkoztam, kísérletezgettem, és mindig oda jotottam, hogy talán a gépem nem alkalmas a linuxos munkára.
A napokban frissítettem a rendszert, a programjaimat, és megszólalt a hangkártya. Végre valaki gondol a zenészekre :-D
A program
A linux programok között található a MUSESCORE kottaíró. Természetesen le lehet tölteni Windows-ra is. Teljesen ingyenes, és a weboldalukon magyar leírás is található.

Nagyon szép kottákat lehet készíteni, tudom ajánlani minden zenével foglalkozó, és zenét szerető kollégának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése