2011. március 9., szerda

Zene lejátszása Moodle-ban

Köszi Frobben!

Szerettem volna, ha a kurzusomban zenei illusztráció szólalna meg a kotta példa alatt.
A következő módon oldottam meg:

1. Arra a helyre, ahová a lejátszót szeretném elhelyezni begépeltem néhány karaktert (a kód szerkesztés nézetben könnyen megtaláljam :-D)

2. A <> gombbal átváltottam a html szerkesztőre, és megkerestem az előzőleg beírt karaktersort, majd kijelöltem.

3. A kijelölt szöveg helyére beillesztettem az alábbi sorokat:
<embed type="application/x-shockwave-flash" flashvars="audioUrl=MP3_FILE_URL" src="http://www.google.com/reader/ui/3523697345-audio-player.swf" width="400" height="27" quality="best"></embed>

4. Megnyitottam a moodle kurzusomat egy új fülön a böngészőmben, és beléptem a kurzus állományait tartalmazó mappába. Itt jobb egérgombbal kattintottam azon az audió fájlon amit le szeretnék játszatni, és a Hivatkozás címének másolása opciót választottam.

5. A hivatkozást bemásoltam az előbbi oldalon
beillesztett kódsorban található MP3_FILE_URL szöveg helyére (kiemeltem).
Kiléptem a html szerkesztő nézetből, mentettem a módosításokat és íme az eredmény:













1 megjegyzés:

  1. Igazán nincs mit, örülök, hogy sikerült. Cserébe adhatnál hozzáférést a kurzusodhoz, hogy hallgathassak valami muzsikát.

    Vagy van, csak nem tudok róla?

    VálaszTörlés