2011. február 22., kedd

Régen jártam itt.

A legújabb "projektem":
"Kedves Uher Bertalan!

Tájékoztatjuk, hogy xxxxxxxxx felvételi azonosító számon nyilvántartott elektronikus felsőoktatási jelentkezéséhez (e-felvételi) tartozó hitelesítő adatlapja megérkezett, annak feldolgozása megtörtént. A feldolgozás eredményét alább olvashatja:

A 2011. szeptemberben induló képzések felsőoktatási felvételi eljárásában az e-felvételi keretében benyújtott jelentkezése hitelesítésre került, ezzel kapcsolatban tehát további teendője nincs.
A jelentkezési adatai a hitelesített állapotnak megfelelően, a jelentkezési határidőt követően betöltésre kerülnek a központi felvételi nyilvántartásba. A jelentkezési határidőig (azaz 2011. február 15-ig) természetesen lehetősége van az e-felvételi felületén az adatmódosításra, de ebben az esetben újra kell hitelesítenie jelentkezését, azaz a megváltozott adatokat is tartalmazó hitelesítő adatlapját ki kell nyomtatnia, és azt aláírásával ellátva ismételten postáznia szükséges!

Tisztelettel:
az Oktatási Hivatal megbízásából és nevében eljáró Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft."


5 megjegyzés:

  1. Fel vagyok csigázva! Igazán elárulhatnád, hogy mire jelentkeztél!!! És persze jön a sárga irigység is: húú de beülnék én is valahová csak úgy hallgatni - mondjuk kéthetente egyszer. Most majd kideríted az igazságot a felsőoktatásról? Teszteled, mielőtt beadnád a kölykeket :D???

    VálaszTörlés
  2. Semmi különös, csak kiegészítem a meglévő trombita diplomámat egyetemire. Ez most a legkisebb ellenállás felé vezető út. "Csak" gyakorolnom kell napi néhány órát, hogy felvételizni tudjak a mesterre, és 1-11/2 év alatt talán el tudom végezni. A nagyobbik gyermekem már 2 éve nyúzza a zeneakadémiát, miatta már nem kell tesztelnem. Leginkább magamnak akarok bizonyítani, hogy tudok még, ha akarok. Ráadásul a feleségemet is felbujtottam. Ő kísér zongorán a fellépéseken, és azt mondta, ha már ott, a felvételin is kísérnie kell, Ő is megpróbálja. A régi sulimba jelentkeztem, Győrbe a Széchenyi Egyetem Varga Tibor Zeneművészeti Intézetébe. Amikor oda jártam ez még a Liszt F Zeneművészeti Főiskola Győri Tagozata volt.

    VálaszTörlés
  3. A redbúl száárnyakaaat aad! :-D

    VálaszTörlés
  4. Már megint régen jártál erre! Alighanem lekötnek a projektjeid...

    VálaszTörlés