2014. szeptember 23., kedd

Visszatértem!

Igen!
Sok időt töltöttem távol. Tanultam intézményesített formában (Széchényi István Egyetem), és az életből (intézményegység-vezető a Veszprémi Zeneművészeti Szakközépiskola és AMI Csermák Antal AMI intézményegysége élén, egyszerűen: zeneiskola).

Most újra virtuális iskolapadban ülök, isten hozott újra Moodle! Feltörnek régi emlékek... Ezért kerestem meg blogomat is. Az elmúlt időszakban kicsit háttérbe szorult a digitális tanulás, de nem szakadtam el tőle. A nyári szünetben próbálgattam az Androidos zenei alkalmazásokat netbookomon. Igen, lehet Androidot telepíteni hordozható számítógépre!
Cikkek:
Első rész
Második rész


Android x86 portál

Sajnos a mindennapi munka száműzte gépemről a robotos operációs rendszert, de egyszer csak lesz nekem is táblagépem :-D
Sajnos az "okostelefonom" nem elég nagy az érdemi munkához, bár itt is vannak érdekes alkalmazások. A kottaírás, hallásfejlesztés, zeneszerkesztés programok és más a zeneoktatásban esetleg alkalmazható fejlesztések használatához szükséges egy méretes kijelző.
Most az Oktatási Hivatal képzésén veszek részt, ahol tanfelügyeleti szakértőnek és pedagógus minősítésre képeznek ki. Remélem sikeresen veszem az akadályokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése