2009. november 26., csütörtök

Ebben a hónapban...

... az utolsó előadásom volt a színházban. Kacsoh Pongrác János Vitézét adtuk elő a Pannon Várszínházban. Mi köze a digitális tanuláshoz? A darab kottaanyagát én készítettem számítógéppel. Mivel kis vidéki színházban dolgozom, az itteni együttesre kellett alakítani a zenét. A zenei rendező Rossa László készítette a kéziratot, és abból én a nyomtatott kottát. Így készült az előző darab is, A muzsika hangja. Azt jobban szeretem, talán azért, mert gyerekkoromban többször is láttam az elhíresült filmet, amit Salzburg környékén forgattak. És ez a város az egyik kedvencem Európában. Többször jártam is ott. A nagyobbik fiam is majdnem ott tanult tovább, a Mozarteum-ban. (Nem tudtuk finanszírozni :-(( )Majd ha lediplomázott Pesten kimegy és továbbképzi magát.

2 megjegyzés:

  1. Ismered a Leonardo illetve Erasmus projektekben a mobilitási pályázatokat? Simán kimehetne a fiad ösztöndíjjal, csak utána kell járni ott, ahová éppen jár!

    VálaszTörlés
  2. Ez a tervünk! Illetve az volt a terv, hogy a második évtől kimegy. Most azt mondta a gyerek, hogy még "nem áll készen" a külföldön tanulásra.

    VálaszTörlés